wtorek, 31 lipca 2012

Urodziny Natalki

.....urodziny uważam za udane, potwierdzają to buziaki mojej gwiazdeczki złożone nie tylko na policzku u mamy i taty ale wszystkich gości którzy na tej naszej uroczystości byli . .... W sobotę późnym popołudniem wyjechałam razem z Mariuszem do Konina , w jedna stronę zrobiliśmy ponad 400 kilometrów i to tylko po to by sfinalizować umowę , która mariusz żył przez te kilka ostatnich dni. Wymyślił sobie ze kupimy skuter wodny i pojedziemy nad nasze morze. Początkowo pomysł ten nie specjalnie mi sie podobał ale skoro sie uparł , nie chciałam sie kłócić i sprzeczac , bo pewnie nie podjelabym decyzji zakupu twierdząc ze zbyt duzo kasy i ze nie będziemy go wykorzystywać za często . Wyjechaliśmy z Krakowa o 19 na miejscu byliśmy o 23 :00, zmęczeni zalamalismy ręce . Pan który przesłał nam zdjęcia pokazujące stan faktyczny oklamal nas bo w kadlubie była dziura a jakby tego było mało on był tylko pośrednikiem a właścicielem jego kolega, który mimo ze był w p osiadaniu skutera nie dysponował żadnym dokumentem ze jest jego własnością . Po długiej rozmowie postanowili oddać nam pieniądze za paliwo. ...... Ruszylismy w powrotną drogę ,nie tylko zmęczeni ale zawiedzeni i oszukani . O trzeciej rano tak nas zmoglo ze zjechalismy na parking by na  chwile odpocząć . Rano przyjechaliśmy do Krakowa , szybkie zakupy na urodziny Natalki , która wyraźnie zaznaczyła ze najbardziej chciałaby jechać do domu do babci na grilla . Nie byliśmy co prawda u babci w domu ale w naszej restauracji i na ogródku kelnerzy razem z kucharzami przygotowali nam stoly i grilla .... Kiedy ja robiłam zakupy Mariusz namiętnie przegladal ogłoszenia na allegro i znalazl skuter jakies 90 km od krakowa - na moje nieszczescie wyedy przynajmniej tak mi sie wydawalo nie dosc ze facet odebral telefon to jeszcze dogadal sie z Mariuszem co do ceny i tacy zmeczeni pojechalismy . Tzn zgodzilam sie ze pojedziemy ale pod warunkiem ze ani slowem nie pisnie ze jest zmeczony i nie wyspany na urodzinach Natalki i ze przede wszystkim na nie zdazymy . O przygotowania urodzin bylam spokojna wiedzialam ze wszystko bedzie ok , a Nasi to czekanie na nas tez sie sprzydalo :):)... Od samego rana zzerala ja ciekawosc co dostanie w prezencie,  co bedzie robić  , i jak zdazymy wszystko przygotowac skoro jeszcze nas nie bylo itd ..... Byla tak bardzo szczesliwa jak sie dowiedziala ze bedzie grill i wszyscy ktorzy ja kochaja i na ktorych mogla liczyc przez ten ostani czas .... obsypana prezentami , usmiechnieta , zadowolona, szczesliwa zapomniala o szpitalu, chorobie i punkcjach . .... pomysł ze skuterem bardzo jej sie spodobał kiedy go zobaczyła poprosiła Mariusza aby ja na nim posadzil i powiedziała ze nie może sie już doczekać kiedy pojedziemy nad wodę . Zanim go kupiliśmy poplywalismy na nim na roznowie, bawilam sie swietnie, sprawiło mi to niesamowita przyjemność . Mimo ze nie plywalismy długo , żeby zdążyć na czas bardzo mi sie to spodobało i czekam z niecierpliwością kiedy uda nam sie pojechać tam lub gdzieś indziej by poszaleć na wodzie :).....                                                                                               ..... Bardzo dziękuje Wam za życzenia dla Natalki w swoim imieniu i samej solenizantki, która wie o Was i bardzo sie ucieszyła ze są na świecie ludzie , tacy jak WY. ...... Pytała jak to możliwe ze obcy ludzie , którzy jej nie znają , nigdy nie widzieli mogą wiedzieć ze właśnie teraz ma urodziny, i przejmują sie jej zdrowiem .......BARDZO DZIĘKUJEMY !!!!Moc Buziaczkow!!!

3 komentarze:

  1. Miło było przeczytac Twoj wpis tak duzo radosci z niego bije. Super ze Natalka miala cudowny dzien nalezalo jej sie to po tym wszystkim co przezyla. Od dzis bedzie juz tylko lepiej. Sto lat Kochanie:*. Przesylam usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpis super. Przeczytałem go dziś rano i aż się wesoło na sercu robi. Super, że Natalia spędziła swoje urodziny w tak rewelacyjnej atmosferze. Jeszcze raz STO LAT DLA NATALKI, a tobie sił i .... "prędkości" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Natalki, szczególnie tego, co najcenniejsze-ZDROWIA:)

    OdpowiedzUsuń