piątek, 10 sierpnia 2012

Myślami jestem......

.... Z Agata , codziennie mówię do Sandrusi , tak jakby była moja najlepsza przyjaciółka o wszystkim i niczym....    tez słyszałam o wiadrach pełnych łez o którychwspomniano u Agaty na blogu, skoro jednak Sandrusia jej sie z nimi jeszcze nie snila ....płacze razem  z nią :((                                                                                                                                                                                     .......przy Madzi i małym Jasiu , nie ma dnia żebym o nich nie myślała .....                                               .....przy kolejnej punkcji która zbliża sie dużymi krokami .....                                                                 ..... przy wszystkich których poznałam w szpitalu.....                                                                          ..... z moja zmarła babcia , której rocznica śmierci wypada w dwa dni przed                         moimi urodzinami . Bardzo mi jej brakuje...                                                                                             ...... z moja siostra , której życie płata miłosne figle i pogubila sie w tym.                                                                 wszystkim.....                                                                                                                                                    .                                                                       Oraz przy tym co czeka mnie w najbliższym czasie:.... zerówka Natalki        ......przeniesienie całej firmy do innego miejsca, ....realizacja planu przedszkole - czyli plan działania od A do Z.                                        .                                                                   .                                                        .... przy grudniowym wyjeździe na urlop , niestety teraz nie możemy jechać z wielu powodów więc musimy podladowac nasze baterie , zacisnac zeby i mieć nadzieje ze nic nam tych planów już nie zmieni...                                                                                                                                                                                                              ...wewnętrznie niespokojna i pełna obaw:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz