piątek, 20 kwietnia 2012

i zaczęło się...

.....kolejny etap chemii Natalki rozpoczęty,wczoraj chemia i dziś  ....w poniedziałek znów do szpitala .Pocieszające w tym wszystkim jest tylko to ,że punkcja dopiero będzie przy końcu tego protokołu. mniej ciekawa informacja to taka .że 22 dzień tego protokołu to spadki ,które kończą się izolatką i neupogenem:(...
Zarówno w czwartek jak i w piątek widziałam się z Madzią i Jasiem, w koncu zaniosłam Jasiowi urodzinowy prezent to przykre ,że tak mogą wyglądać urodziny rocznego maluszka, powinien już biegać , śmiać się i cieszyć  życiem.Płakałam jak wariatka w sklepie gdy zastanawiałam się co mu kupić..zresztą teraz też płaczę...
.....nie popisze dziś dużo bo mam wrażenie że słowa nie trzymają się kupy i wogóle ,że pisze jakoś chaotycznie, gramatycznie niepoprawnie  i wogóle jakoś tak dziwnie... wszystko dlatego że mam mętlik w głowie , zdenerwowałam się tym co zobaczyłam dzis na oddziale I mnóstwo nowych chorych dzieci, a przy tym nieodpowiedzialnych rodziców, którzy nie wiedzą jak bardzo robią źle swoim własnym dzieciom bo na odział wchodzą w butach i ubraniu , odwiedzających tłumy i w kuchni burdel, który grozi tylko zamknięciem małego pokoiku o który tak walczyli inni rodzice. Jak tak dalej pójdzie to za calkiem nie długo nie będzie nawet gdzie ugotować wody lub przygotować dzieciom posiłków bo ani tej kuchni nie sprzątają ani na środki czystości się nie składają ...idioci i to do kwadratu.
Mówiłam dziś do rodziców ,których znam ,że jakbym tam byla to zamknęłabym kuchnie na cały dzień i wieczorem zrobiła zebranie i zbiórkę na zakupy ...na pewno zrobiłabym porządek nawet gdybym miała zostać jakąś wredną suką....wkurzają mnie tacy ludzie , zastanawia mnie fakt czy w domu robia tak samo najgorsze jednak w tym wszystkim jest to ,że robią krzywdę dzieciom nie tylko swoim ,ale również  tym co po nich przyjdą na ten oddział.

1 komentarz:

  1. Boze, rozwala mnie ta historia Jasia.. nie moge, rycze za kazdym razem jak o Nim piszecie dziewczyny, zagladam w kolko do Sandrusi i przy okazji do zdjec Jasia ktore Agata tam opublikowala i kiedy widze te Jego oczy.. Panie Boze, cholera, Ty ich nie widzisz???!!!

    OdpowiedzUsuń